VW T1 ("Bulli") Код: Tип 2 Tранспортер 1

Во младата Република растеа потребите за транспорт. Од оваа причина се создаде нов вид на возила. Првите скици беа изработени во 1947 година. Тие се многу слични на подоцнежната изведба во поглед на поделбата на просторот или концептот на погон. Фазата на подготовка и тестирање брзо напредува. Зголемениот капацитет за товарање поставува нови барања во поглед на стабилноста и истрајноста. Од оваа причина не е можно враќање назад на исти компоненти, туку се создава нова шасија. Првиот тест модел од 1949 година достигнува максимална брзина од 85 km/h и товар од 750 kg. Она што во тоа време беше вообичаено е поделбата на ветробранското стакло. Стаклата од финансиски и производствени причини се рамни.

Тежината на празно возило од 850 kg е дефинирана од Хајнрих Нордхоф, извршен директор на Volkswagen. Затоа што тежината е над номиналната вредност отстранети се браникот и задното стакло за да не се надмине граничната вредност. Во пролетта 1950 година во Волфсбург започна производството на варијантите фургон, комбе, минибус ("автобус со прозорци") и од 1951 година камионот со приколка. Со нив исто така се појавија и посебните модели, како на пример полициски и болнички возила, и возила за продажба на закуски со странична врата. Т1 ја гради основата за првото камперско возило. Исто така и за посебниот модел, кој подоцна ќе биде наречен "Samba". Тој се градел од 1951 до 1967 година и е опремен со седум односно девет седишта и 23 прозорци. И денес тој сè уште е најбараниот модел од серијата.

Варијанти на модел

Варијанти на модел/Година на производство: Мотор: Место за вградување на моторот: Погон: Растојание помеѓу тркалата (mm): Должина/ширина/висина (mm):
T1 1.1: 1950 – 1954
T1 1.2: 1954 – 1965
T1 1.5: 1963 – 1967
Четири цилиндри, внатрешно согорување, разладување со воздух позади, надолжно позади 2.400 4.150/1.660/1.940
4.280/1.750/1.940 (со браници)

Мотор:

T1 1.1: 1950 – 1954
T1 1.2: 1954 – 1965
T1 1.5: 1963 – 1967
Четири цилиндри, внатрешно согорување, разладување со воздух

Место за вградување на моторот:

T1 1.1: 1950 – 1954
T1 1.2: 1954 – 1965
T1 1.5: 1963 – 1967
позади, надолжно

Погон:

T1 1.1: 1950 – 1954
T1 1.2: 1954 – 1965
T1 1.5: 1963 – 1967
позади

Растојание помеѓу тркалата (mm):

T1 1.1: 1950 – 1954
T1 1.2: 1954 – 1965
T1 1.5: 1963 – 1967
2.400

Должина/ширина/висина (mm):

T1 1.1: 1950 – 1954
T1 1.2: 1954 – 1965
T1 1.5: 1963 – 1967
4.150/1.660/1.940
4.280/1.750/1.940 (со браници)

Верзии на мотор

Typ: Зафатнина(cm3): Моќност (kW/PS - при min-1): макс. вртежен момент (Nm - приmin-1):
1.1 (1950 – 1954) 1.131 18/25/3.300 68/2.000

Зафатнина(cm3):

1.1 (1950 – 1954) 1.131

Моќност (kW/PS - при min-1):

1.1 (1950 – 1954) 18/25/3.300

макс. вртежен момент (Nm - приmin-1):

1.1 (1950 – 1954) 68/2.000
Typ: Зафатнина (cm3): Моќност(kW/PS - при min-1): макс. вртежен момент (Nm - при min-1):
1.2 (1954 – 1965) 1.191 22/30/3.400
25/34/3.600 (ab 1960)
76/2.000
82/2.000 (ab 1960)

Зафатнина (cm3):

1.2 (1954 – 1965) 1.191

Моќност(kW/PS - при min-1):

1.2 (1954 – 1965) 22/30/3.400
25/34/3.600 (ab 1960)

макс. вртежен момент (Nm - при min-1):

1.2 (1954 – 1965) 76/2.000
82/2.000 (ab 1960)
Typ: Зафатнина (cm3): Моќност (kW/PS - при min-1): макс. вртежен момент (Nm - при min-1):
1.5 (1963 – 1967) 1.493 31/42/3.800
32/44/4.000 (ab 1965)
95/2.200
100/2.000 (ab 1965)

Зафатнина (cm3):

1.5 (1963 – 1967) 1.493

Моќност (kW/PS - при min-1):

1.5 (1963 – 1967) 31/42/3.800
32/44/4.000 (ab 1965)

макс. вртежен момент (Nm - при min-1):

1.5 (1963 – 1967) 95/2.200
100/2.000 (ab 1965)

Нега на модел Избор на некои мерки за нега на модел.

1950

Воведување на преграда на просторот за товарање и вентилација на просторот за товарање со помош на отвори за воздух во страничниот ѕид. Од ноември отпаѓа задниот VW амблем.

1951

Вградување на мал заден прозорец. Воведување на "посебниот модел" со седум односно девет седишта, подоцна наречен само "Samba", со вкупно 23 прозорци и изгачки покрив од материјал. Претставување на првото болничко возило. Вестфалија ја претставува кутијата за кампување. Таа е лесно може да се монтира и демонтира и за време на одмор голем број на Transporter возила и автобуси од секојдневието ги претвора во првиот автомобил за патување.

1953

Менувачот е синхронизиран. "Посебниот модел" со седум односно девет места за седење добива заден браник. Површините на камионот со приколка како

засилување добиваат правоаголни вдлабнатини (декоративни елементи).

1954

Моторот со 1.100 ccm во јануари исто така беше заменет од мотор со внатрешно согорување со 1.200 ccm со 30 КС. Овој чекор напред на Transporter му ја овозможи итно потребната пумпа. Тахометарот сега достигнува до 100 km/h наместо до 80 km/h. Покрај тоа, сега за сите други модели назад се вградува браник/ Вестфалија го гради првиот камперски автобус.

1955

Доводот на свеж воздух преку ветробранското стакло ја подобрува климата во внатрешниот простор. Покрај тоа има инструментна табла и управувач со два наместо три краци. Новост исто така е и вратата од багажниот простор, која сега сериски се вградува. Се врши и намалување на просторот на моторот. Со тоа отпаѓа големата врата од просторот на моторот (таканаречена врата на моторот). Зафатнината на просторот за товарање се зголемува од 4,6 на 4,8 метри кубни. Резервното тркало е поставено исправено во калап под предните седишта. 15- инчни наместо 16-инчни гуми.

 

1956

Уредот за стартување на моторот е засилен. Производството се префрла од Волфсбург во Хановер. 171056 е првиот автобус од главниот покраински град на Долна Саксонија.

1958

Стоп-светлата во задните фарови го заменуваат средишното светло при сопирање во капакот на моторот. Воведување на двојна кабина.

1959

Ново позиционирање на задните светла.

1960

Има изменети браници и трепкачи за предниот дел, на местото на трепкачот кој дотогаш се употребуваше. Моќноста на моторот се покачува на 34 КС. Автобусот со долг залет и при поволни услови достигнува максимална брзина од 100 km/h. Тахометарот сега оди до 120 km/h.

"Посебниот модел" наречен "Samba" со девет седишта денес е многу баран. Со неговите многубројни прозорци тој нуди светол внатрешен простор. Тука во верзијата од 1960 година со трепкачи во предниот дел на возилото..

1961

Воведување на задни светла со две комори со жолт трепкачи сигнал. Почеток на производството на фургон со висок покрив. Делот за транспорт со тоа расте на 6 метри кубни. Воведување на рачки за држење на инструментната табла на страната на совозачот.

1962

Возачот добива единечно седиште наместо клупа за седење. Од ноември вградување на засилени рачки на вратите и брави.

Автобусот од годината на модел 1962 сè уште го прикажува Т1 со мали предни трепкачи.

1963

Како прв модел камионот со приколка (сите други изведби се една година подоцна) по избор е опремен со 42 КС, мотор со внатрешно согорување со 1,5 литри. Фургонот и комбето добиваат поголема врата од багажниот простор со поголеми прозорци. Отстранување на прозорец во D шипката на "посебниот модел" со седум односно девет седишта (21 прозорец). Алтернативно за страничната крилна врата од два дела може да се нарача лизгачка врата. Предните трепкачи се поголеми ("рибји очи"). Покрај тоа, како опција се нуди и засилено подвозје, со кое капацитетот на товарање се зголемува на 1 000 kg. Има 14-ични наместо 15-инчни гуми.

1964

Последна година на производство на моторот со 34 КС. Вентилацијата и греењето повеќе не се во влезната цевка, туку во посебните отвори во тапацирот на предниот дел. Вграден е ограничувач на бројот на вртежи. Бучавата потсетува на префрлување во повисок степен или намалување на гас. Во август (година на модел 1965) има промена на бројот на пасија од последователниот 1328871 на изведба, година на производство и последователно по годинаta 21 5 019888.

1965

Со помош на друг карбуратор и поголеми вентили, моќноста на моторот се покачува на 44 КС/ Т1 добива услов за светлосен сигнал на рачката за трепкачи.

Викенд и сонце: Вестфалија од Реда-Виденбрук за тип 2 понуди висококвалитетни опреми за кампување.

1966

Електричниот систем сега се менува од шест на дванаесет волти. Се воведува систем со еден клуч и се овозможува вградувањето на сигурносни појаси (исто и во просторот за патници).

1967

Производството завршува во летото. Последниот број на шасија гласи 217 148 459. Вкупно околу 1,83 милиони возила ги напуштија фабриките во Волфсбург и Хановер.

Галерија на слики

Великодушно во шестата генерација.

Без разлика дали како Transporter за големи и тешки задачи, како Caravelle за највисоките барања во професионалниот превоз на лица, како Multivan со великодушна понуда за простор и флексибилно користење на истиот или како патнички автомобил California: T6 се претставува како многустран и најдобро одговара на различните побарувања во работата и во слободното време.

© Volkswagen акционерско друштво - Сликите кои ги прикажуваат моделите T1, T2, T3 и T4 се ставени на располагање со пријателска помош од Volkswagen AG за илустрациите на веб-страницата. Преземањето односно користењето на сликите не е одобрено.