Трошоците за одржување на електричните возила се 35 проценти пониски
Грижата и одржувањето на електричните автомобили се разликува од класичните мотори со внатрешно согорување: нема пренос, нема издувни гасови, нема свеќички. Ова штеди пари и време. Сепак, редовното одржување е многу важно за електричните автомобили.
Дури и ако е-возилата имаат различни барања за редовна инспекција овде и таму од автомобилите со конвенционални мотори со внатрешно согорување, трошоците за поправка и одржување на електричните автомобили се околу 35 проценти пониски од оние на слични возила со мотор со внатрешно согорување, како што откри "Институтот за автомобилска економија" (IFA) на "Универзитетот за применети науки за економија и животна средина" (HfWU) Ниртинген-Гајслинген.
Често поставувани прашања за сервисот за електрични автомобили
Зошто електричните возила имаат потреба од помалку одржување?
Многу делови од конвенционалните мотори едноставно не се потребни во електричните возила поради различниот погон. Ова вклучува компоненти на моторот како што се филтри за масло, гориво и воздух, свеќички или ладење на моторот, но исто така и делови за истрошување како квачилото или издувниот систем. Бидејќи електричните возила користат трифазни синхрони мотори кои немаат лизгачки контакти, самите мотори практично не бараат одржување. Покрај тоа, електричните возила можат да минат и без рачен менувач.
Накратко , колку помалку компоненти, толку пониски трошоци за одржување - електричните автомобили генерираат предности поради нивниот дизајн.
Кои делови од електричното возило редовно се испитуваат?
Компонентите кои сè уште имаат потреба од редовно одржување се кочниците. Сепак, тие се помалку стресни во електричните возила и затоа треба да се менуваат поредо. Причината за ова е, меѓу другото, закрепнувањето. Ова значи дека кога автомобилот сопира, кинетичката енергија се трансформира во електрична енергија и се враќа. Рекуперацијата, исто така, делува како моторна кочница, што значи дека системот за кочење е помалку напрегнат и абењето не е толку високо како кај моторот со внатрешно согорување.
Тркалата и гумите, воланот и клима уредот исто така мора да бидат проверени во текот на инспекцијата. На крајот на краиштата, одржувањето на електричниот автомобил мора да се одвива во споредливи интервали со оние на комерцијалните возила со мотори со внатрешно согорување.
Иако од една страна некои класични компоненти на моторот со внатрешно согорување се испуштени, од друга страна специфични елементи на електричното возило се додаваат на листата за одржување. Ова ја вклучува батеријата, која е подложена на визуелна проверка: Во текот на општата услуга за електрични автомобили, портата за полнење и кабелските врски, како и состојбата на батеријата се испитуваат во детали.
Како да ја задржам абењето на електричните возила што е можно пониско?
Литиум-јонските батерии се користат во повеќето електрични возила. Ако сакате да ја зачувате батеријата особено добро, не треба да го оставате автомобилот паркиран долго време со ниво на полнење помалку од 20 проценти.
Споредливо со паметните телефони, кои исто така се опремени со литиум-јонски батерии, начинот на полнење на батеријата придонесува за животниот век на електричните возила. Соодветно на тоа, полнењето со наизменична струја, на пример во домаќинство, е подобро отколку полнење со еднонасочна струја во станица за брзо полнење. Батеријата е најскапиот резервен дел од автомобилот, така што дефинитивно вреди да се користи батеријата умерено.
Гумите се исто така дел кој се истрошува и сопствениците на автомобили со електрични мотори треба да внимаваат. При тргнување, електричните возила можат да применат многу поголем вртежен момент од повеќето други возила. Ова може да биде на сметка на гумата, ако високиот вртежен момент се зголемува редовно. Затоа се препорачува умерен почеток. Овие специфични барања на електричните возила треба да се земат во предвид при купување и сервисирање на гумите.
Колку често треба да одам на служба?
Во зависност од возраста, опремата на возилото или километражата, фиксната или флексибилната услуга била опција за моторите со внатрешно согорување. Со сервисот за електрични автомобили, одговорот е полесен. Ние ги составивме интервалите на услуги за вашите e-Crafter, Multivan eHybrid и ID. модели за вас:
Интервали на e-Crafter
Со овој модел, во зависност од датумот за инспекција, морате:
- Прва инспекција по 30.000 км или 2 години1
- понатамошни инспекции по уште 30.000 км или 1 година1
- Течност за кочење и филтер во кабината на секои 2 години
Интервали на Multivan eHybrid
- Промена на маслото на секои 15.000 км или по 1 година1
- Инспекција на секои 30.000 км или по 2 години1
1 Во зависност од тоа што е прво.
Интервали за сите ID. модели
По сервисниот интервал најдоцна по 2 години без ограничување на километража, со промена на течноста за кочење и филтер во кабината